Kjeder frakten deg? La oss hjelpe!

Vi brenner for frakt, så slipper du det! Vi vet det godt; det er sjeldent man finner noen som akkurat BRENNER for frakt, og dersom man gjør det har man nok en tendens til å synes at personen er en smule smågal. Men det gjør vi. Brenner for frakt, altså. Og vi har ikke noe imot at folk synes vi er smågale så lenge vi fortsatt får lov til å forsyne nordmen med de absolutt beste fraktløsningene.

 

Vi tar alt!

Her hos Billigpakke.no er vi egentlig likeglade med tanke på hvor, når og hvorfor du skal ha fraktet tingene dine. Det eneste vi går opp i er å hjelpe deg med å finne de beste prisene til ditt behov. Så uansett om du skal sende pakke til England eller om du bare skal ha den vippet over på Drammen, kan du være sikker på at vi alltid vil stå klare for å sørge for at du får den best mulige opplevelsen.

Og hvordan kan vi garantere det? Ganske enkelt. Vi har ikke vårt eget fraktselskap, men vi sammenligner konstant de beste på markedet. Derfor kan du også være sikker på at du hos oss alltid får nøytral rådgivning så det blir lettere for deg å treffe det rette valget.

For å ta et tidligere eksempel; som virksomhetseier gidder du nok ikke å bruke særlig lang tid på å sette deg inn i hva det vil koste å sende pakke til England, men dersom du bruker det samme fraktselskapet hele tiden av den enkle grunn at det er lettvint, kan du risikere at du betaler overpris og til slutt bruker mer penger enn nødvendig. Det slipper du hos oss!

 

Vi gjør det enkelt å sende pakker

Da vi startet ideen om denne siden, kom det egentlig fra en filosofi om at det skal være enkelt å få fraktet tingene sine. Vi så oss litt rundt og syntes egentlig ikke at det fantes noen steder der man raskt og enkelt kunne få et overblikk. Det betydde på det tidspunktet at det tok lang tid å finne de beste prisene på frakt, at man måtte bruke tid og ressurser på å forhandle og innhente tilbud – og der tenkte vi at det måtte være en enklere måte.

Derfor laget vi vårt system som raskt og enkelt hjelper deg med å få et overblikk over hva det skal koste å for eksempel sende en pakke til England. Du velger simpelthen bare pakketype og størrelse, taster inn adressen, og så har du etter noen få sekunder en enkel og oversiktlig prisliste. Det er lett. Og til slutt kan det bety at du som virksomhet kommer til å spare mye penger på frakten din.

Selv om vi er utrolig glade i systemet vårt og er ekstremt stolte over hvor mange næringsdrivende som hver dag benytter det, vet vi samtidig også at frakt ikke alltid er en one-size-fits-all-løsning. Det kan være at du har behov for noe som vår kalkulator ikke kan ta høyde for, eller det kan være at du simpelthen gjerne bare vil ha en mer personlig rådgivning. Og det skal det være rom for. Derfor står vi alltid klare for å hjelpe deg her på siden med å skreddersy en løsning som passer til nettopp deg.

Slik finner du de beste prisene når du skal sende til USA

Etterhvert som teknologien blir mer avansert, blir også verden mindre. Mange norske virksomheter opplever et økende behov for deres varer andre steder i verden, blant annet i USA og Kina. Derfor er det en god idé å undersøke hvordan du får en frakt du kan regne med – og som ikke er for dyr.

Send til USA – dette må du være oppmerksom på…

Én ting er å sende varer innenriks. Etterhvert er det blitt veldig mange utbydere på markedet som kan levere en god tjeneste til ganske fornuftige priser. Når vi beveger oss utenfor landets grenser, blir det imidlertid litt mer komplisert. Her er det viktig at du bruker et selskap som fx UPS som har styr på sakene. Når du skal sende til USA, er det blant annet viktig at selskapet har styr på reglene for toll og hvilke varer som kan innføres – og under hvilke betingelser. Naturligvis kan du også selv sette deg inn i disse tingene, men det er nok stor sannsynlighet for at du har nok av andre ting å sette deg inn i.

Dessuten er det viktig at det er en god og oversiktlig sporing på pakken. Når du sender en pakke så langt er det viktig at du kan stole 100% på tilbakemeldingen du får fra systemet, og derfor er det viktig at det fungerer ordentlig.

Slik finner du de beste prisene når du skal sende pakke til USA

Veldig mange virksomheter blir forundrede og forvirrede når de skal sende til USA for første gang. Hvor det innenriks er langt enklere, er det ved internasjonale forsendelser mange flere muligheter, både når det gjelder forsendelsestype, transittider og pakkevekt. For å finne den beste prisen, er det viktig at du kjenner behovet ditt. Derfor skal du kjenne til:

Transittid

Det er ikke helt likegyldig hvilken transittid du har behov for. Dersom du har en fast avtale med en kunde i USA, kan du med fordel sette opp mer strukturerte og planlagte forsendelser. Men dersom du ofte arbeider ut fra ”her-og-nå”-prinsippet, er det viktig at ditt fraktselskap kan levere en kort transittid – til en fornuftig pris. Her er det viktig at du som virksomhet oppveier hva du er villig til å betale.

Pakkevekt

Mange selskaper kan gi rabatter dersom du alltid kan holde dine pakker innenfor en viss vektgrense. Dette kan du med fordel utnytte dersom du vet at du har et generisk sortiment. Dersom du ofte lager spesiallagde varer, kan det være at du bør se etter et selskap hvor det finnes en mer individuell vektpris.

Noen vil kanskje argumentere for at det er flere ting man må ha styr på, og vi vil gi dem helt rett. De to ovennevnte tingene er imidlertid helt klart noe av det viktigste når du skal sende oversjøs. Vi har forsøkt å gjøre det så enkelt som mulig å sette seg inn i hva man må se etter, men dersom du har spørsmål hører vi gjerne fra deg så vi sammen kan finne den beste løsningen til ditt behov.

Track and Trace: Spor pakken din

Track and Trace er et smart system som gjør det mulig å følge pakken din mens den er underveis. De fleste leveringsselskaper tilbyr dette og det er blitt mottatt med stor begeistring blant danskene. Her får du vite mer om sporing av pakker.

Spor pakken din – slik fungerer det

Sporing høres komplisert ut, men det er det faktisk ikke. Alle pakker blir i dag skannet digitalt hvert eneste skritt på veien. Derfor kan du med internettforbindelse alltid se hvor pakken din sist har vært, og det kan være kjempegreit.  

Det fungerer både når du sender pakke, og når du venter å motta en pakke. Så lenge du har en spesifikk kode, kan du klikke deg inn på din pakkeutbyders hjemmeside og benytte deg av Track and Trace. På den måten får du se dens gjeldende beliggenhet.

Det er særlig smart når du går og venter på en pakke, men også dersom du selv har avsendt et produkt og gjerne vil være sikker på at det når frem i tide.

Fordeler ved Track and Trace

Fordelene ved pakkesporing er derfor ganske åpenbare. Du får mulighet til å følge pakken din, og dette gir trygghet. Dessuten er det en gratistjeneste som finnes hos nesten alle moderne pakkeselskaper. Blant andre PostNord, UPS og DHL har alle deres Track and Trace-systemer, noe som kommer veldig godt med. 

Dersom du skal motta en pakke, kan du for eksempel få et inntrykk av når den ankommer. På den måten kan du sikre deg at du er hjemme den aktuelle dagen. 

Som avsender av en pakke kan du følge den på nettet og se tydelig dokumentasjon på mottakelse når den er nådd frem til mottakeren. Det er fint, spesielt ved viktige forsendelser. 

Utnytt selv pakkesporing 

Den beste måten å lære mer om sporing, er simpelthen bare ved å bruke Track and Trace. 

Når du har sendt din neste pakke eller står klar for å motta en ny pakke, bør du se hvordan det fungerer. Klikk deg inn på pakkeselskapets hjemmeside og tast inn den koden du har mottatt ved bekreftelsen på forsendingen. På den måten lærer du mer om systemet, og ved å prøve det får du også et inntrykk av hvor smart det egentlig er. 

Det å kunne spore pakker var noe alle har higet etter i mange år, men av teknologiske årsaker lot det seg ikke gjøre. Det er det endret på nå. Nesten alle pakker kan spores, og derfor er Track and Trace rent revolusjonerende innen distribusjonsbransjen. Utnytt det, og få perfekt styr på alle dine fremtidige forsendelser! 

Sende pakke

Du som behøver å sende sende pakker fra Norge, har mange ulike fraktselskaper å velge mellom. Utover det statlige Posten, finnes det også lokale nordiske aktører samt et høyt antall internasjonale selskaper som hjelper både privatpersoner og profesjonelle med å sende pakker til Norge eller resten av verden.

UPS

Det amerikanske selskapet UPS er velkjent for sine smarte forretningstjenester der du kan få hjelp med alt fra laging av rapporter om alle forsendelser, importering av adresselister, automatisk henting av fraktetiketter og opplysninger om hvordan selskapets ulike avdelinger anvender UPS ved leveranse av forskjellige pakketyper. Privatpersoner kan også sende pakker via UPS og kan velge mellom å bestille henting eller selv levere pakken hos noen av UPS’ innleveringssteder. 

Bring

Bring er et norsk selskap som har et stort utbud på frakttjenester til foretak som vil levere pakker, paller og brev til både privatpersoner og andre selskaper. Om du har hastverk, kan du også sende pakker med bud eller ekspressbud til rimelige priser slik at det kommer frem samme dag innenfor Norge, eller dagen etter til resten av verden. Bring er veldig fleksible og deres ekstratjenester inkluderer blant annet montering og installasjon av varer, helgeleveranser og muligheten til å returnere en vare hjemmefra. 

Fedex

Amerikanske Fedex har en lang tradisjon av å tilby ekstra raske leveranser til gode priser verden over. Gjennom å skape en konto hos deres hjemmeside, kan du håndtere alt som har med din forsendelse å gjøre; for eksempel betale for frakten, bestille henting og spore pakken din når den er blitt sendt av sted. Innenfor Norge og Europa leverer Fedex pakker neste dag, mens leveranse til verdens øvrige land tar 1-3 dager med ekspressfrakt. 

DHL

DHL eies av den tyske posten og finnes representert i mer enn 220 land. Du kan forberede pakken din online på DHLs hjemmeside, enten som gjest eller gjennom å skape en MyDHL-konto der all informasjon om dine forsendelser lagres. Betaling for frakten skjer også på nettet og under din konto kan du skrive ut etiketter og siden spore pakken din helt frem til den havner hos mottakeren. Pakker som sendes med DHL kommer fram i løpet av 1-3 arbeidsdager. Har du hastverk kan du i stedet velge ekspress, noe som innebærer at pakken kommer frem allerede neste dag.  

TNT

TNT er en av de største fraktaktørene på det internatiale markedet. med mer enn 1600 ombud rundt omkring i landet. Pakker som skal sendes leveres hos noen av de ulike ombudene, men innen dette behøver du å betale for frakten og skrive ut en fraktetikett her eller fra TNT Norge hjemmeside. Pakker som sendes innenfor Norge kommer frem i løpet av 1-3 arbeidsdage.

Si hei til klassens nye gutt

Her på Billigpakke.no har vi alltid gjort mye ut av å være upartiske i forhold til våre produkter. Det betyr at våre kunder alltid har kunnet regne med at de har fått den rette – og beste – rådgivningen, skreddersydd til deres bedrift. Det er vi meget stolte av, og det er også grunnsteinen i vår forretning. Sende pakke helthjem

Samtidig føler vi også at det er vårt ansvar å gjøre oppmerksom på de ulike fraktfirmaene og sørge for at våre kunder har et så godt utgangspunkt som mulig når de skal velge deres leverandør.  Derfor forekommer det at vi skriver artikler om enkelte fraktmenn – ikke for å promotere dem eller favorisere dem fremfor andre, men simpelthen for at våre kunder skal kunne lære mer om hva som befinner seg på markedet. Ett av de firmaene som i det siste har vakt stor interesse blant våre kunder er HELTHJEM.

Hvem er HELTHJEM?

Distribution Innovation har i lang tid hatt dette som deres primære forretning og har i lang tid levert aviser rundt omkring i Norge. I det siste har de utvidet forretningen så det også gelder alminnelig pakkepost for både private og næringsdrivende. Derfor kan det godt oppfattes som at HELTHJEM kom ut av det blå, men i virkelighet har de vært på gata i lang tid.

Er HELTHJEM den rette leverandøren for meg?

Det er definitivt mange fordeler ved akkurat dette firmaet. På grunnleggende basis kan du forvente de samme tjenestene som hos mange andre i bransjen. Det viktigste når du velger din samarbeidspartner vil alltid være – og skal alltid være – din egen magefølelse. Dersom kundene dine er fornøyde med den tjenesten som blir levert ved en fraktmann fra HELTHJEM, og dersom prisen er i orden, kan du være glad for å ha funnet den rette samarbeidspartneren.

Som utgangspunkt kan du forvente at det finnes mange muligheter for å få levert varen din, da det er mange forskjellige innleverings- og utleveringssteder plassert rundt omkring i landet. Det er også mulig å få fraktet pakker internasjonalt. Noe du med fordel kan undersøke er hjemmeleveringen deres. Med denne løsningen blir pakken fraktet rundt om natten, slik at du kan tilby kundene dine morgenlevering dersom pakken lever opp til kravene. Noen ganger er pakken for stor eller det kan være vanskelig å nå kunden, og da vil pakken bli levert til nærmeste postkontor.

Som utgangspunkt er HELTHJEM en god samarbeidspartner som har mange års erfaring med leveringer til både private og bedrifter i alle nyanser. Prisene er fornuftige og det er god service. Men naturligvis er din egen oppfattelse av bedriften det viktigste  – og ikke minst hva kundene dine mener. Vi føler at det er vår plikt å opplyse våre kunder om de ulike bedriftene, men vil aldri favorisere noen av dem. Det viktigste for oss er at du får en fraktløsning som passer til nettopp dine behov.

Derfor hører vi også gjerne fra deg dersom du har spørsmål – både om du har enkle, konkrete forespørsler og særdeles om du mangler hjelp til å finne ut av hva som passer til nettopp ditt behov.

Frakt og service – er det verdt prisen?

Visste du at kundene dine legger mye vekt på hvem som leverer varene dine? Kundene dine går mer og mer opp i god service, og det gjelder hele veien fra bestilling til mottak av varer. Derfor er det ikke helt likegyldig hvem man får til å frakte tingene sine ut til kundene, for til syvende og sist kan det bli forskjellen mellom en tilbakevendende kunde eller en utilfreds kunde.

Som næringsdrivende i Norge kan det ofte være vanskelig å finne de beste fraktselskapene. Det finnes mange små, lokale speditører og transportører som mer enn gjerne vil hjelpe virksomheter med å sende pakke og frakten deres. Og så finnes det naturligvis større og mer kjente. Ofte kan det være fordeler forbundet med å bruke en kjent leverandør da du her kan være sikker på at de har kapasiteten til å ta på seg oppgaven. Og så gir det også en trygghetsfølelse hos kunden. I det hele tatt virker det bare mer profesjonelt.

Når det kommer til kjente fraktselskaper, er det sjeldent man finner et selskap som er like kjent som gode, gamle Posten. De fleste av oss kjenner dem sikkert fra deres gule og røde biler, som nå er blitt blå og hvite. Ved å få et etablert selskap til å stå for frakten din, følger det også et visst sikkerhetselement med i pakken. Det tar ofte lang tid å lage en god avtale med en transportør og en del av våre kunder har dessverre hatt noen kjedelige opplevelser hvor de har vært nødt til å skifte transportør midt i et forløp. Det kan være fordi de ikke kunne få det til å gå rundt, fordi de ikke hadde kapasiteten til oppgaven eller noe helt annet.

Med et stort og gammelt selskap som Posten kan du være sikker på at frakten kommer til  å kjøre problemfritt og det skal ikke mange bortkastede timer til for å oppveie en eventuelt høyere pris. Dessuten kan man med fordel også inngå langsiktige avtaler med et selskap av Postens kaliber da det nok er begrensede muligheter for at de stenger dørene foreløpig. Mange næringsdrivende blir lokket av ’rabatter’ ved å kjøpe inn stort bare for å finne ut at selskapet er stengt et par måneder senere. Og det er ikke noe mer frustrerende enn å brenne inne med bunke etiketter tilhørende et fraktselskap som ikke lenger er aktivt. Disse tingene slipper man også ved å velge et velrenommert selskap.

Naturligvis behøver det ikke kun å være Posten som kan oppfylle det som er nevnt ovenfor. Vi velger å fremheve dem her da det er høyst sannsynlig at de fleste av oss kan forholde oss til dem, men det gjør seg naturligvis også gjeldende ved andre leverandører. Det er alltid en god idé å sikre deg at virksomheten har en stabil drift så de kan hjelpe deg i lang tid. Det er blant annet også grunnen til at vi her på siden utelukkende samarbeider med respekterte virksomheter som har mange års erfaring innenfor frakt, for på denne måten kan vi være sikre på at vi i fellesskap leverer det beste resultatet – hver gang.

 

Finn veien i pakkejungelen

Dersom man som privatperson skal sende pakker, kan man ofte godt føle at man blir oversett av fraktselskapene. Vanligvis har de fokus på bedriftskunder, og det gjør ofte vanskelig å få fraktet pakker rundt som privatperson. Vi synes det er en skam, og derfor har vi gjort mye for å sørge for at vår innovative løsning kan brukes av både private og bedrifter. Derfor er det blant annet mulig å velge flere forskjellige leveransetyper, helt fra den minste pakke til den største containertransporten – for vi vet at alle kan ha behov for frakt.

 

Vi hjelper både private og bedrifter

Som privatperson kan ofte det å skulle finne den rette pakkeforsendelsen være som å lete etter nålen i høystakken, og selv om du finner noen som vil ta imot pakken din, kan du ikke alltid være sikker på at du får den beste prisen. Ofte får man som privatperson nemlig ikke tilgang til rammeavtaler og rabatter da man som utgangspunkt sender pakker enkeltvis og etter behov. Derfor opplever man ofte at man betaler overpris ved for eksempel å gå til kostkontoret der det ofte forekommer flere gebyrer på forsendelsen, enten fordi den ikke er veid ordentlig eller ikke er korrekt innpakket. I de fleste av disse tilfellene skyldes det ikke at avsenderen forsøker å snyte deg – og nei, det skyldes heller ikke at fraktfirmaet er for ’pertentlig’. Vanligvis handler det simpelthen om at det er skjedd en misforståelse, eller at man kanskje ikke har vært klar over hvordan man sende pakke og emballere varene korrekt.

 

Slik finner du den billigste pakkeforsendelsen

Her hos oss vil vi gjerne gjøre tingene litt annerledes. Vi synes at frakt skal være enkelt og billig for alle – uansett om du er privat eller næringsdrivende. Derfor er vår kalkulator åpen for alle, og den er like enkel å bruke uansett om du er privat eller bedriftskunde. Når du har tastet inn fraktbehovet ditt, går det kun noen få sekunder før du får priser fra de beste fraktselskapene i Norge. På denne måten er du alltid sikker på at du får de beste prisene på din leveranse.

 

Spar tid og besvær på din pakkeforsendelse

Ikke nok med at vi synes at frakt skal være billig; vii synes også at det skal være simpelt. Derfor har vi gjort det enkelt og oversiktlig å bestille forsendelser. Når du har inntastet avsender og mottaker, får du en enkel og ryddig oversikt over innleveringssteder så du raskt kan danne deg et overblikk. Vi tilbyr også flere forskjellige betalingsmetoder, blant annet VIPPS og kredittkort. Uansett størrelsen og prisen på forsendelsen din, har du også mulighet til å utsette betalingen i enten 10, 20 eller 30 dager. Dette er smart dersom du for eksempel skal ha fraktet store pakker som koster litt mer og ikke har tid til å vente på at du får pengene først.

 

Går det an å sende en pakke og faktisk være sikker på at den kommer frem?

Stemningen når det kommer til fraktbransjen er mildt sagt spent i Norge akkurat nå. Uten å nevne navn, finnes det en god del svikt blant visse leverandører. Pakker som ikke kommer frem og brev som aldri leveres. Hva er det egentlig som skjer? Og finnes det noen løsning på dette problemet? Hva skal du gjøre når du må være sikker på at det du sender kommer frem?

 Å sende ei pakke

Mye i hverdagen vår er blitt byttet ut og forandret. Telefoner, nettbrett og PC har redusert våre behov for å sende brev og har lagt til rette for kommunikasjonsveiene våre. Men visse ting må dessverre fortsatt skje analogt og manuelt. Én av disse tingene er leveranser av pakker. Det behovet har ikke forsvunnet ennå. Derfor er det ekstra frustrerende når det ikke fungerer.

Hva er det som skjer?

Å sende en pakke eller et brev ser ikke ut til å være helt enkelt lenger? Faktumet er at det hagler kritikk mot visse leveransetjenester i Norge akkurat nå. Det har helt enkelt ikke fungert som det skal de siste årene. Årsakene til det har vært mange, men kanskje ikke så relevante? Når vi sende pakke og leveransen mislyktes er vi sjeldent interessert i å vite hvorfor. I stedet vil vi vite hvor raskt det hele kan løse seg igjen. Frakt er nemlig ingenting vi lengter etter å fordype oss i – tro det eller ei. Det er en nødvendighet, og en viktig en sådan. Derfor bør alt satses på å løse problemene, ikke skape dem.

Et alternativ til de klassiske valgene

 Men alt er ikke fortapt ennå. I dag finnes det nemlig alternativer til de klassiske valgene. På grunn av diverse nye aktører og konkurrenter, har spillet mildt sagt forandret seg. Du behøver ikke lenger å stole på de store aktørene, men har en rekke nye alternativer. Alternativer som muliggjør sikrere leveranser og billigere priser. Ett av de alternativene er Billigpakke.no. Deres samarbeid med tunge leverandørnavn og deres enkle bestillingsmåter har raskt gjort dem veldig populære blant deres kunder. På hjemmesiden kan du raskt regne ut hvor mye det hele kommer til å koste deg og du får dessuten flere ulike valgmuligheter!

Vil du vite mer om dine ulike fraktalternativer? Kontakt Billigpakke.no her.

Så enkelt er det å finne de riktige fraktprisene

Alle virksomheter får på et eller annet tidspunkt behov for å få sendt en vare ut av huset. Det kan hende du driver en nettbutikk og at du derfor er avhengig av å få levert varene dine stabilt og effektivt – eller kanskje du har flere avdelinger rundt omkring i landet hvor du har behov for å få transportert reservedeler, varer eller lignende. Det kan også hende at du normalt ikke sender ting ut av huset, men at du en sjelden gang iblant er nødt til å få sendt varer til reparasjon, materialer til en samarbeidspartner eller lignende.

Uansett hva, bør du i alle tilfeller spørre deg selv om frakt og fraktpriser er noe du har 100% styr på. Vet du hva det koster å sende pakke eller få fraktet din vare? Og vet du hvor stor påvirkning det har på din kundetilfredshet at leveringen kommer i tide? Ofte har man nok å se til, og derfor er også tendensen at man benytter ’ute av syne, ute av sinn’-prinsippet. Så det sekundet da fraktmannen har hentet leveransen holder du ikke øye med resultatet. Det er forståelig, for det er hundre andre ting å ta seg til, men hører du til denne kategorien kan du risikere følgende:

  • Dine kunder blir skuffet
  • Du kaster bort for mye tid
  • Du betaler for mye

Når det kommer til nettopp frakt og fraktpriser er det flere faktorer som spiller inn, utover kun prisen på leveringen. Men la oss starte fra begynnelsen;

God frakt er god kundeglede

Uansett om du selger til private eller bedriftskunder er vi alle enige på ett punkt: vi hater å vente. Og selv om det kanskje ikke er din skyld at en leveranse kan være forsinket, så ser kunden likevel denne delen av prosessen som ditt ansvarsområde. Dersom kunder gjentatte ganger får varene sine for sent eller dersom fraktmannen kanskje ikke er imøtekommende nok, risikerer du å miste kunden.

Tid er penger

En effektiv levering er viktig for kunden, men spesielt også for deg. For du skal kunne stole på at leveringen forløper som den skal uten at du skal bruke tid på å sjekke den opp. Ved varer som leveres eller faktureres feil, må du bruke ytterligere tid på å utrede situasjonen – og det skal ikke mange slike situasjoner til før det til slutt begynner å koste deg penger.

Finn hode og hale i frakt og fraktpriser

Sist men ikke minst, så er det naturligvis det økonomiske aspektet ved det. Frakten skal være effektiv, kunden skal være tilfreds – men det er samtidig også viktig at du ikke betaler overpris. For eksempel høres det kanskje ikke mye ut om det er 5 kroners forskjell på en forsendelse, men dersom du har en nettbutikk som sender 30 varer i uken kan det bety en besparelse på nesten 8.000 kroner – uten at du behøver å foreta deg noe annet enn å sammenligne prisene. Og sender du til utlandet kan det potensielt være enda mer penger å hente – eller sløse (avhengig av øyet som ser).

 

Send pakker og spar penger samtidig!

Har du også skulle sende en pakke og må betale overpris på grunn av det lille pakke du skal sende? Det føles ikke helt rettferdig, ikke sant? Faktum er, jo mindre dine fraktbehov er, desto dyrere blir det. Men ikke for lenge. I dag er det en løsning på dette problemet. En løsning der du kan sende pakke og få muligheten til å velge den tid og pris som passer deg best!

Utvid dine synspunkter
Når vi sender pakker, er vi vant til alle de klassiske leverandørene, noe som er logisk fordi vi vil kunne stole på alt som skal komme. Men hvis du bare vil sende en pakke langt, kan det være ganske dyrt. Det er mer vanlig å få gunstigere priser, jo flere pakker du sender. Så, de som har mindre fraktbehov, er ofte den som blir rammet.

Men tenk hvis vi vil fortelle deg at det er en måte å sende færre pakker til rimelige priser? Ved hjelp av sider som Billigpakke.no kan du ved rask søk finne ut hva det vil koste deg å sende en pakke hvor som helst i verden.

Få flere alternativer
På Billigpakke.no kan du som nevnt vite ved et raskt søk hva det vil koste deg å sende en pakke hvor du vil. Men det er ikke alt. Du vil også få muligheten til å velge fra en rekke leverandører. På den måten får du tilgang til billigere priser, men samtidig alle de sikre leverandørene du er vant til å bli vant til. Som Momondo får du en liste over valgene dine og velger deretter det som passer deg best.

For å finne ut mer, sjekk ut Billigpakke.no og test deg selv!