Enkelt å sende utenlands med UPS

Hvis du ofte sender pakker i utlandet, vil du vite at det ikke alltid er lett å få et håndtak på forsendelsene dine. Vi har valgt å endre dette på Billigpakke.no ved å gjøre det enkelt for alle å sende pakker internasjonalt – direkte fra nettstedet vårt.

Mange forskjellige selskaper tilgjengelig

Når du bestiller internasjonale forsendelser, finner du raskt at det er noen ekstra linker i kjeden. Ikke alle selskaper bor i alle land, noen tilbyr frakt, andre fly frakt-og noen tilbyr begge deler. Og hva betyr det for deg?

I prinsippet trenger du ikke å bekymre deg for det. Når du bruker vår pris kalkulator , får du automatisk de riktige løsningene presentert for din nøyaktige frakt. Du bare inn i landet du trenger å sende til, og vi vil gjøre resten. Men ikke bli overrasket hvis du ser UPS dukker opp nesten hver gang. Det er ikke fordi vi favoriserer dem over andre, men heller fordi de har en av de beste-dekker logistikknettverk i bransjen.

UPS Sende pakke

Dette er nettopp grunnen til at mange av kundene våre gjentatte ganger velger UPS for å stå for forsendelsene sine – både nasjonalt og internasjonalt. De har også mange års erfaring med internasjonal skipsfart, noe som betyr at de kan være nyttig i saker av toll, skatter og lignende. På denne måten er du alltid trygg på at forsendelsene dine vil nå målet ditt trygt.

Alltid få de beste prisene på internasjonal shipping

Enten du sender pakker innenlands eller utenlandske, er det alltid en god idé å se etter de beste prisene. Spesielt i internasjonale forsendelser, kan det være betydelige forskjeller i både priser og tjenester. Hos oss er du sikret enkel og håndterlig oversikt, slik at du er så godt forberedt som mulig når du trenger å sammenligne priser.

Vi sammenligner priser på nesten alle typer Last, og derfor kan du velge hva som passer deg-og i prisklassen du finner mest tiltalende. Haster det? Da kan vi enkelt håndtere luftfrakt. Er du mer økonomisk bevisst? Så vi finner en god pris på shipping frakt til deg. Enten du sender dokumenter eller shipping containere, vil vi være din foretrukne sparring partner når det gjelder frakt og levering.

Din garanti for de beste prisene er at vi jobber for deg. I dette tilfellet har vi valgt å FREMHEVE ups, men det finnes også andre artikler der vi fokuserer på andre selskaper. Vi har ingen interesse av å fremheve noen av våre samarbeidspartnere i stedet for andre, men er i stedet besatt av å hjelpe deg med å få de løsningene som passer dine eksakte behov. Derfor kan du alltid være sikker på å få en upartisk og personlig råd hvis du kontakter oss-og med vår pris kalkulator, du alltid har de nyeste prisene for hånden.

Send med en ren samvittighet med CO2 nøytral shipping

Som noe nytt, har vi valgt å legge mer vekt på å finne miljømessig bevisste shipping alternativer. Vi gjør dette for en rekke årsaker. Først av alt, fordi vi tror at alle bør tenke mer om miljøet, men også å belønne noen av selskapene som gjør det bra og som sliter med å tilpasse seg en grønnere drift. Dette gjelder spesielt for internasjonal frakt, der fly og skip ofte er vanskeligere å gjøre miljøvennlige enn land transport.

UPS er et av selskapene som har hatt klimaet på agendaen i mange år. De har lenge vært klar over at de er i en bransje som, for å si det mildt, ikke bidrar positivt til klimaet, og har derfor valgt å være en del av løsningen.

Hvis du bruker UPS for forsendelsene dine, hjelper du til med å støtte en mer bærekraftig utvikling av transport bransjen. De har allerede gjort store anstrengelser for å bli mer CO2-nøytralt, inkludert en hardere optimalisering av rutene, gjennomføringen av mer miljøvennlige biler – og generelt sett er klimaet viktig.

For å få bare ett eksempel har UPS begynt å bruke elektriske biler mer enn før, noe som reduserer deres CARBON footprint betraktelig. Spesielt i urbane miljø, har de flyttet til mer miljøvennlig transportmidler, som både gir en bedre og renere luft i byen, men også strekker seg utover det, og positivt påvirke klimaet.

Forsendelser av alle former

Vi forstår at det ikke finnes en eneste løsning som passer for alle. Noen må ha transportert hele beholdere, hvor andre bare trenger å sende dokumenter. Uavhengig av forsendelsene, kan du være ganske sikker på at UPS Norge har noe som passer deg. Det er bare en av fordelene med å velge en større spiller, fordi her kan du være sikker på at de har både kapasitet og utstyr til å håndtere nesten alle oppgaver.

Spesielt for store frakt oppdrag internasjonalt må du ta hensyn. Fx. sende pakke fra utlandet til Norge. Du kan raskt bli fanget opp i noen spesielle regler, skatter og avgifter som du kanskje ikke har vært klar over. Hvis du velger UPS du er minst trygg på at du handler med et selskap som har mange års erfaring-og du kan raskt sette pris på at når du sitter med en ekstra toll kostnad for beholderen du sendte til Kina.

Når mindre selskaper ikke nødvendigvis har samme ekspertise eller bemanning som hjelper deg, kan du være trygg på at UPS kan sikre at forsendelsene dine når destinasjonen din på en trygg måte – uansett hvor stort det er og hvor det skal.

Få fart på forsendelsene dine med DHL

Det kan være mange årsaker å undersøke markedet for Ekspress leveranser. En av de største årsakene til den økende etterspørselen av Ekspress leveranser er utvilsomt den dramatiske økningen i online shopping hjemme.

I 2018, e-handel generert over 140 000 000 000 i omsetning, og det er ingen tvil om at dette tallet vil bare øke i fremtiden. Det setter strenge krav til nettbutikker og fraktselskaper, som forbrukerne blir stadig mer krevende i forhold til priser og levering.

DHL Priser sende pakke

Som om det ikke var nok for forbrukerne å ha sine pakker neste dag, nettbutikker må nå også ta den oppfatning at gratis frakt blir mer og mer vanlig. Det betyr at du må tenke på når du velger en partner for å håndtere forsendelsene dine.

Pris bevisst frakt for e-handel med DHL

DHL har i lang tid vært blant de mest foretrukne shippingselskaper i e-handel-for både forbrukere og bedrifter. Dette er fordi , med sine mange biler og effektive ruter, har de alltid vært garantist for rask og rimelig levering.

Med DHL Express  er du alltid trygg på at pakkene for kundene dine kommer raskt. Og i en verden der budet måtte banke før kortet informasjonen er angitt, kan det være forskjellen mellom en god og en dårlig kjøpsopplevelse.

Alt etter danske industri, danske forbrukeren er spesielt ser for 3 saker når handler online; Leveringstid, pris på frakt og mulighet for retur.

Forsendelser med kort ledning gir fornøyde kunder

Jo raskere du kan få pakker levert til kundene dine, jo lykkeligere vil de bli. Til slutt, de aller fleste forventer å kunne få en pakke dagen etter at den er bestilt. Det kan være vanskelig å få til å gå opp, men heldigvis, på DHL kan du få flere forskjellige typer ekspress levering, slik at du alltid kan møte de høye kravene til dine kunder.

Mange kjøpmenn har uttalt at leveringstiden er direkte relatert til hvor mye man ønsker å kjøpe på en butikk igjen. Dette betyr, selvfølgelig, at du må sikre rask levering-men det betyr også at du har en unik sjanse til å levere en usedvanlig god service. For hvis kunden er fornøyd med varene, levering og pris, er det en høy sannsynlighet for at de velger å handle med deg igjen.

Gratis frakt er forventet mer enn før

87% av danskene forteller at de forventer gratis frakt til en viss grad. Enten som en del av en ordre over en viss størrelse, eller rett og slett gratis frakt uten noen krav. Det er klart at det setter noen ekstra krav til både deg og din operatør, siden du må rette for prisen på frakten. Derfor er det viktig at du alltid sørger for at du får de beste prisene – hver gang. Her kan det være en idé å holde et øye med hvilke elementer som selger best på nettbutikken din. Se om du kan gruppere dem og om du kan lage en slags standard løsning i form av emballasje og pakke etiketter. Hvis du kan ha 3-4 standard størrelser, vil du plutselig kunne kjøpe emballasje i større grupper til billigere priser, akkurat som du kan få rabatt hvis du kjøper flere etiketter om gangen-eller du kan få en fast avtale med en operatør. Hos DHL er det mange muligheter til å sette sammen noen faste avtaler som passer dine behov, slik at du kan få så billig forsendelser som mulig.

Avkastningen må være glatt

Noen av de tingene som kan gjøre folk litt motvillige til å handle på nettet er frykten for å bestille noe i feil farge, størrelse-eller i det hele tatt, bare for å angre et kjøp. Mange steder er tilbake en lang og komplisert prosess, og det er mange ting som kan gå galt. Her er det viktig at du sørger for å hjelpe kunden så mye som mulig.

Hvis en kunde har en dårlig opplevelse når du returnerer forsendelser, er sjansen stor for at de aldri vil handle med deg igjen. Motsatt, en positiv og vellykket avkastning kan føre til trygghet i nettbutikken stiger og kunden vil handle med deg igjen.

Her er det fordelaktig å velge et selskap som gjør det enkelt for kundene å gjøre en avkastning. Hvis du bruker DHL , vil kundene ha tilgang til et bredt utvalg av pakke butikker, så det er enkelt for dem å returnere kjøpte forsendelser. Og hvis du vil gjøre det enda enklere for kunden, anbefaler vi at du sender en returetikett i pakken. Dette øker tilliten til merkevaren din, og handler om å sikre en god opplevelse.

Ofte kan du få returetiketter til gode priser på DHL, slik at du kan administrere avkastning for relativt beskjedne beløp -uten å forårsake noen overdreven kostnader for deg, og uten problemer for kunden.

Hvis du oppfyller disse tre kravene, er du nå godt drevet og har store muligheter til å skape langvarige kundeforhold. Men det går som om du må sørge for at lasten er i orden. Du må tenke på frakt som en forlengelse av nettbutikken. Derfor er det selvsagt viktig at kundene blir møtt av en profesjonell og smilende ansatt som leverer pakkene fra dem. den gode (eller dårlig) erfaring slutter ikke når kjøpet har gått gjennom-det bare slutter når kunden har fått varene i hånden. Med DHL, er du sikret en erfaren selskap som generelt gjør gode kommentarer underveis, og sørger for å behandle dine kunder som om de var deres egne.

Bring forener gamle dyder med moderne effektivitet

Hvis du driver en bedrift der kataloger og nyhets aviser er en viktig del av markedsføringen din, har du garantert å legge merke til at det er færre og færre fraktselskaper som kan tilby levering til en rimelig pris. Vi tror faktisk det er en kjedelig utvikling som du med trykte kataloger er garantert å gjøre inntrykk. I vår digitale verden er det vanskelig å gjøre seg bemerket, og som nyhetsbrev falle i engasjement, kan det være en idé å gå tilbake til røttene. For en ting er sikkert; Hvis du sender en potensiell kunde et forretningsdokument i et vakkert presentert pakningsvedlegget, vil du ikke bli arkivert i spam.

Ett av selskapene som spesialiserer seg på denne typen levering er Bring. Til tross for at mange blir betraktet som blant de mest innovative i transport bransjen, har de også respekt for de gamle Virtua. Det er derfor de har et skreddersydd program for deg som ønsker å levere trykte medier, post og materiale – over hele verden. På denne måten kan du gjøre deg bemerket-og forhåpentligvis bygge sterke og unike relasjoner med bedrifter rundt deg.

Bring priser

Kunsten er å forene dette med en verden som ikke lenger respekterer landegrenser. Internett har en fordel i at det er grenseløs-men med bringer godt utviklede distribusjonsnett, kan du likevel være sikker på at du kan treffe de aller fleste kunder over hele verden.

En av de absolutt mest oppsiktsvekkende funksjonene i denne typen forsendelse er at du er garantert en rask levering. Hvis du sender i Norge, kan du få materialet levert på mindre enn 2 timer i de store byene. Og hvis det er en spesiell VIP-kunde , kan du få et direkte bud som leverer direkte til døren – uten å stoppe på veien. Hvis det ikke er en måte å bli lagt merke til, vi vet ikke hva er.

På utvalgte steder er det også mulig å få levert via sykkelbud, som sikrer ekstremt rask levering i pressede store byer-og bidrar til å styrke bildet ditt som et grønt selskap.

Det er ingen hemmelighet at det store flertallet av bærere har gått bort fra denne type levering, bare fordi det er for ineffektiv i forhold til andre inntektsmuligheter. Men det er nettopp derfor vi tror at Bring bør være applited for sine handlinger. Det er modig, det er unikt-og minst det er noe som føles personlig fra Start til slutt.

… Men fungerer det i praksis?

OK. Hvis vi skal prøve å ta det i et helikopter perspektiv, kan det lett høres ut som en gimmick, snarere enn en gjennomførbar løsning for forsendelsene. Men det har sitt levebrød når det gjelder å uttrykke levering. Det kan for eksempel være viktige dokumenter som må ankomme før styremøtet, rettssaken eller forhandlingene. Men mest av alt, kan det være litt en gimmick. -Men det er også ganske greit.

Hvis du ignorerer det faktum at det er en frakt løsning, kan du nyttig se på det som en form for markedsføring. Tenk deg at du jobber som selger og har nettopp bestilt et møte med en potensiell kjøper. Snarere enn å sende en e-post til dem, får de 2 timer etter et personlig brev levert. det er garantert noe som vil bli lagt merke til og vil bli husket-og hvis du blir husket, kan det, tross alt, ikke gå helt galt.

Så kanskje dette er bare å dele markedsføring som frakt? I alle fall er det en modig tiltak og et veldig unikt produkt som du ikke finner på mange steder enn Bring. Det er også egnet for pakke innlegg til VIP-kjøpere på nettbutikken, hvor det vil igjen bidra til å spre ryktene om at shopping med deg er en veldig spesiell opplevelse.

Selvfølgelig kommer det med en høyere pris enn hvis du ventet tålmodig for å få lastet en lastebil-men tross alt, det er noe med en personlig, direkte levering som rutetransport vil aldri være i stand til å imitere-uansett hvor god tjenesten kan være.

Det unike med dette konseptet er at Bring er et selskap som prøver å ta ledelsen i teknologisk utvikling. Blant annet med elektriske lastebiler, hydrogenbiler og mange andre ting-og likevel velge å holde livet i denne gamle tjenesten. Ser på mange andre løsninger, er det ikke lønnsomt-men det blir lagt merke til-og det fungerer. Så til slutt kan du godt komme til å tjene penger på det til slutt. Tenk deg at du tilfeldigvis sendte en feil vare til en kunde. Kunden kommer til bursdagen i 4 timer og det ser ut som alt håp er ute. Gaven er borte, og festen er ødelagt. Men rundt hjørnet, kommer en Bring kurerer med redning-det riktige elementet sendt av deg-et par timer siden. Det er ingen tvil om at dette kommer til å skape positiv respons, og en kunde for livet.

Hvor mye koster direkte forsendelser?

Som nevnt, som utgangspunkt, må du regne med en høyere pris sammenlignet med andre former for transport. Men det trenger ikke nødvendigvis være noe som knep verken du, din bedrift, eller dine kunder. Imidlertid blir ligningen litt mer komplisert som pris og tilgjengelighet avhenger av hvor mottakeren og avsenderen er plassert (for eksempel, er det ikke veldig smart å sende en sykkel tilbud fra Oslo til Bergen), hvor fort du vil ha levering gjort-og Det er hundre andre ting.

Vårt beste råd er å bruke vår pris Kalkulator-og hvis du har spørsmål underveis, kan du alltids kontakte oss. Her kan vi være nyttig med sparring og assistanse uansett hva du trenger.

Hvis du vet at dette er en tjeneste du skal bruke ofte, kan det være en god idé å etablere en fast rammeavtale for å sikre best mulig pris. Her, selvfølgelig, kan vi også være nyttig-så du trenger ikke å bekymre deg for det.

Ting som er verdt å vite om UPS-forsendelser

I dagens Norge er det nå et hav av forskjellige selskaper som tilbyr frakt. Dette betyr at du som trader kan ofte være i tvil om du har valgt riktig. Hos Billigpakke.no prøver vi å gjøre ting litt mer håndterlig, og med våre mange år i bransjen vet vi nesten alt om forsendelser – og viktigst av alt; Hvordan finne de beste prisene på dem. vi deler gjerne denne informasjonen med våre kunder for å sikre at folk får de riktige løsningene for deres behov.

UPS i Norge

Et av selskapene vi får flere og flere henvendelser om er UPS. Det amerikanske fraktselskapet tok Norge på 80-tallet og har siden den gang levert effektiv og rimelig frakt for både privat og forretningsmessig.

Gradvis er det ikke mange hjørner av landet som UPS ikke dekker, slik at du kan være ganske sikker på at varene vil trolig komme ut til kundene. Som et utgangspunkt, vil kundene bli levert med pakken på hjemmeadressen, men det er også mulig å få forsendelser til nærmeste tilgangspunkt.

UPS sende pakke

Prinsippet er ganske enkelt, og fungerer som med mange andre fraktselskaper. Du kan få Hentet forsendelsene dine, eller du kan ta dem med itilgangspunktene deres. Dette gjør det enkelt for deg å velge hva som passer deg best, avhengig av hvor mange pakker du må ha sendt.

Gjennom hele prosessen kan pakken alltid følges via UPS Trackingsystem, slik at både du og kundene dine alltid kan føle seg trygge på at forsendelsen håndteres profesjonelt.

Billig frakt-hvor som helst, når som helst

Når du velger UPS for å stå for forsendelsene dine, får du automatisk en rekke stordriftsfordeler. For å si det på en annen måte, kan du ofte spare penger ved å velge en større forretningspartner, da de sannsynligvis vil ha en aktiv rute du kan bruke.

Det betyr at de ikke trenger å sette en ekstra sjåfør i, de ofte ikke trenger å kjøre avstikker-og det betyr at frakten vil bli billigere. En liten bedrift må kanskje sette en ekstra driver på, eller kjøre en lang avstikker for å få forsendelsene levert. Dette vil sannsynligvis føre til ekstra kostnader for deg som kunde.

Dette, selvfølgelig, gjelder også hvis du skal sende til utlandet. Det er en stor forskjell mellom å få den lokale speditør å kjøre pakken innlegg til Barcelona, i form av å velge en speditøren allerede går på den måten. Dette er en av hovedgrunnene til at UPS har vært svært konkurransedyktig på prisen i mange år – til tross for at markedet blir presset til det ytterste.

Hvis du bruker UPS , vil du også nyte mange års internasjonal shipping erfaring. Her trenger du ikke rote rundt i flere forskjelligeTrackingsystemer, som du har alt på ett sted. Dette gjørden mer håndterlig både for deg og kundene dine, og reduserer risikoen for misforståelser underveis.

Uansett hvor du trenger å sende pakken innlegg, er det stor sannsynlighet for at UPS har ruten dekket. Dette kan være en fordel hvis du ofte sender til utlandet, da du er trygg på at forsendelsene dine ikke vil være strandet med en mellom mann eller underleverandør. Ved å bruke et selskap med et etablert, globalt nettverk, er du alltid garantert en best mulig løsning.

Hvis du har forsendelser som går i utlandet, trenger du bare å skrive inn destinasjonen på kalkulatoren vår, og du får en oversikt over de beste løsningene for dine behov. Her har du muligheten til å velge om det skal være med ekspress levering eller om du er interessert i så billig en løsning som mulig. Kort sagt, det er opp til deg-vi er bare glade for å kunne hjelpe.

Sørg for at du får de riktige prisene for forsendelsene dine

Enten du bruker UPS eller et annet selskap for frakt, er det alltid viktig å sørge for at du får best mulig pris.

Dessverre er det ofte ganske tidkrevende å lese prislister, snakke med salgsavdelinger, besøke nettsteder og lignende-men heldigvis kan vi spare deg bryet. Vi har utviklet en plattform som automatisk samler inn priser fra de største shipping selskapene, basert på spesifikasjonene du har gitt oss. Dette sikrer at du bare vil bli presentert med løsninger som passer dine behov, og dermed minimere feil ordre. I tillegg sørger det også for at du alltid har de mest oppdaterte prisene.

Hos oss sørger vi alltid for at du får en så klar prisliste som mulig, med spesifikke tilbud på din spesielle frakt. Så du kan enkelt og bare gjøre det riktige valget i forhold til forsendelsene dine-uten å bekymre deg om prisen er i orden.

Vi bruker mye tid på å veilede og gi råd til kundene våre på riktig måte, slik at de raskt kan gå videre i prosessen. Og det beste med det hele er at vi ikke jobber for et enkelt selskap. Dermed er du sikret en 100% upartisk guide, enten du er ute etter UPS Norge eller en av våre andre samarbeidspartnere.

Vi kan også bidra til å sette opp faste avtaler, bestille emballasje etiketter i større mengder, gi store rabatter og mer. Ofte kan det være mye penger å spare ved å kjøpe flere etiketter om gangen, så ikke nøl med å kontakte oss hvis det skulle være noen spørsmål.

Et godt råd er å se om du kan finne en standard størrelse som passer så mange av elementene som mulig. På denne måten kan du både kjøpe pakker i større batcher og bestille pakke etiketter med gode rabatter. Det sikrer også at du ikke trenger å bruke så mye tid på å pakke forsendelsene, slik at du har mer tid til andre ting.

DHL vil gi deg grønn frakt i gule biler

I dag blir begreper som «grønn overgang», «bærekraft» og «CO2-nøytralitet» gradvis brukt om hverandre. Dette er begreper som ikke lenger er begrenset til forskere og politikere, men et begrepsom i økende grad brukes som en USP av selskaper over hele landet.Akkurat som du nesten kreve at melken i latte din er organisk, er det også forventet at selskapene gjør seg selv CO2 nøytrale – eller i det minste ha miljøet og bærekraft i programmet under styremøtene.

Et av de stedene hvor man har mulighet til å ta det største steget mot et CO2-nøytralt selskap er klart når det gjelder frakt. Og det er ikke ment å være at du må bære varene ut til kundene dine i en Tesla, men mer som et råd for å finne en operatør som prøver å redusere sin carbon footprint.

La DHL hjelpe deg med CO2-nøytral frakt

DHL har satt seg som mål å kutte CO2-utslippene på transport ned til null ved 2050. Og som miljøet fylles opp mer og mer med både bedrifter og enkeltpersoner, kan dette vise seg å være en svært effektiv strategi.

I tillegg til det faktum at DHL, selvfølgelig, bidrar til å bevare miljøet, det gjør det også å differensiere seg i et konkurranseutsatt marked, og dermed gjør det mulig å appellere til en helt spesiell gruppe forbrukere.

DHL CO2 neytral

Tenk om din nettbutikk var den mest foretrukne blant miljømessig bevisste nordmenene? Eller hvis bare butikken var uthevet i Media, blogger eller lignende? Her har du muligheten til å sette merkevaren din på kartet over Norge. Ved å appellere til miljømessig bevisste kunder, du sørge for at du har en lojal publikum der det ikke lenger bare den prisen som er avgjørende.

Selvfølgelig kan frakt alene ikke utgjøre et CO2-nøytralt selskap-men det kan være et veldig stort skritt på veien. Uten å måtte gjøre noe, kan du bare redusere CARBON footprint ved ganske enkelt å endre transportør. På denne måten kan du relativt raskt få profilert deg og din merkevare som et selskap som går opp i miljøet og samfunnet rundt deg.

I tillegg til de taktiske fordelene ved å bevege seg i en mer CO2-nøytral retning, vil du sannsynligvis oppnå mer langsiktige fordeler også. Som byer blir stadig mer forurenset, er det også flere byer som vurderer innføring av miljømessige soner. Hvis du har kunder i en miljøsone, vil det kreve ekstra ressurser for å levere til dem. det kan være sjåføren har til å ta en avstikker, endre bilen, velger en annen drop-off sted-eller noe helt fjerde. Ved å sikre CO2-nøytrale forsendelser kan du omgå problemet, siden du kan levere direkte i miljøsonene. For eksempel har DHL begynt å bruke flere og flere elektriske biler og andre kjøretøy med alternativeTFuel, noe som betyr at de er fritatt fra de miljømessige sonene. Ved å gjøre det, har du allerede en stor fordel. En annen unikselgerpunkt er at DHL har en visjon om å plante 1 000 000 trær i året, for å sikre et bedre klima. 

Bruk klimaet som selgerpunkt i din virksomhet

Når vi snakker om å bruke klimaet som en selgerpunkt, kan det raskt høres kaldt og kynisk. Dette kan imidlertid ikke være lengre fra sannheten. Alle selskaper har elementer som gjør dem unike, og hvis dine unike poeng samsvarer med et gitt publikum, har du en nisje i markedet.

Fordelen med en nisje i markedet er at du ofte vil oppleve en høyere lojalitet, akkurat som kundene vil finne det lettere å forsvare en mulig høyere pris av selskapet «å være en kamp» i forhold til deres tro. Klima-bevisste forbrukere er også en nisje-riktignok en veldig stor en.

Dette betyr i prinsippet at du kan forsvare en høyere fraktpris med deg levere bærekraftig. Dette kan skape mer salg i butikken din, kan det gjøre det enklere for deg å sikre din kontantstrøm-og det vil utvilsomt bidra til å styrke merkevaren.

Koster CO2 nøytral frakt ekstra?

Siden fraktprisene ofte varierer dramatisk, kan det være vanskelig å forutsi om CO2-nøytral frakt koster ekstra. Som et utgangspunkt, er ikke dette det som gjør uttalelsen, men heller en rekke andre forhold.

Det er imidlertid viktig å vurdere hva du ser som «Extra». Det vil sikkert være dyrere å velge en mer miljøvennlig distributør, slik som DHL Express, snarere enn en lokal speditør med en mindre klimavennlig tilnærming. Vi vet ikke at det koster penger å lage en grønn overgang-men at pengene ville være glad for å gjøre det tilbake på lang sikt. Så hvis du planlegger å fortsette å drive virksomheten i mange år, vil du uten tvil være i stand til å spare penger på lang sikt.

For øyeblikket, mange store bærere jobber hardt for å bli selvforsynt-eller i det minste konvertere drivstoff til alternative drivstoff typer. Det er klart at det koster litt i oppstart fasen, men på lang sikt bør det gi besparelser-noe som kan gagne deg.

I tillegg er det, selvfølgelig, det menneskelige aspektet ved det, hvor man må spørre deg selv om du kan sette en pris på miljøet. Heldigvis trenger du ikke å bekymre deg for mye om prisen som vi alltid kan hjelpe deg å få forhandlet den skarpeste prisen hjemme. Vi sørger for å sammenligne priser på flere ulike vilkår, og kan også fortelle deg hvilke typer løsninger som er CO2-nøytrale. Kanskje forskjellen i virkeligheten er mindre enn du tror?

 

Bring vil være din favoritt e-handel partner

Nettet er fylt til randen med muligheter. Nettbutikker er å skyte opp som aldri før, og flere og flere handler på nettet. Spesielt i Skandinavia, er vi store forbrukere av Internett shopping, og dette skaper tøffe krav på shippingselskaper. Her, Bring vil være din foretrukne partner i e-handel, og vil gjøre alt for å hjelpe deg med dine forsendelser.

Vi er nå ikke omgåelsen nettbutikker. Men mange er overrasket over hvor høyt et nivå av tjenesten er forventet fra en webshop. I det siste, var det akseptabelt å vente over en uke for sine forsendelser, men i dag bør de helst komme samme dag-eller senest dagen etter. Så hvordan gjør du at du kan gi en tilfredsstillende service uten å bli ødelagt i lasten?

Dette kan bringe svaret. De har i alle fall gjort det en av sine største forretningsområder,til servicenett butikker med enkle og rimelige frakt til sine kunder.

Bring leverer frakt til kundene dine – hvor de er

Som de aller fleste mennesker jobber i dag, har det blitt mer populært å plukke opp sine pakker selv. For mange er det tidsbesparende å kunne plukke opp pakken mens du handler. Derfor arbeider flyttingen også hardt for å utvide sitt leverings nettverk for å holde tritt med forbrukerens ønsker.

På Bring, vil varene ikke nødvendigvis bli levert i den nærmeste pakken boksen, fordi Bring har forstått at det ikke automatisk bety at det er enklest for mottakeren. I stedet har kunden alltid fritt valg, og kan deretter velge å få pakkene sendt til et supermarked der de er omsatt, på S-tog på arbeidsplassen-eller noe helt tredje. Det gir fleksibilitet på et helt nytt nivå, og er en av de tingene som kan bidra til å skape en ekstra tjeneste for selv de mest krevende kjøperen.

Bring sende pakke

Det er over 1000 utleveringssteder i Danmark, hvorav 375 av disse er salgsautomater. Dette betyr at pakkene kan hentes på nesten alle tider av dagen, som igjen skaper mer fleksibilitet. Og hvis du har svenske og norske kunder, så er utleverings poster stiger til rundt 6500 i Skandinavia.

En annen fordel med Bring er at du ikke trenger å betale for å få API  implementert på nettbutikken din. Det er heller ikke et krav om at du har en API i det hele tatt-så når det gjelder å få løsningen implementert, fungerer det også ganske smertefritt.

Levering av forsendelser til døren-og litt

Som et nytt initiativ, har Bring begynt å teste «innendørs» levering, hvor pakker blir levert inne i kunden-selv om de ikke er hjemme. For gode grunner, det krever litt ekstrautstyr og er kun tilgjengelig for kunder med digitale låser. Foreløpig er detbare i Norge og Sverige, men det er forventet at tjenesten raskt kan distribueres i Danmark. På denne måten er både du og kunden garantert at forsendelser vil bli levert på en sikker måte.

Vi er sannsynlig å vente en stund for denne løsningen i Danmark, men det er ingen tvil om at det kommer til å bli en populær løsning for de som vil være helt sikker på at pakken vil bli levert på riktig måte. Det kan også bidra til å skape ekstra sikkerhet for folk som kjøper på nettet-som igjen vil resultere i bedre kjøp opplevelser.

Returforsendelser på døren

En av de store tanker om e-handel er tilbake. Alle statistikken peker til det samme; Kompleks avkastning er en av hovedgrunnene til at en nettbutikk ikke er valgt blant forbrukerne.

Hvis du har en effektiv returrett, vil kundene føle seg komfortabel med å handle med deg, noe som vil resultere i flere bestillinger.

Hvis en kunde opplever en god avkastning erfaring, sjansene er at de vil handle med deg igjen-mens du kan være sikker på å miste kunden hvis det er et problem her. En god idé her er å gi kunden med pre-fyltereturetiketter i pakken slik at de enkelt kan og bare sende alle elementer som returneres. Samtidig er det også et tegn på god service og indikerer at du virkelig vil at kunden skal være fornøyd med kjøpet sitt.

Mye av Web butikker er for ille til å avsløre avkastning, og generelt sett, er prosessen ofte langsom og tungvint. Her har du muligheten til å skille seg ut og gjøre deg bemerket i et konkurranseutsatt marked.

Men dessverre, avkastning er ofte forbundet med mye administrativt hassle for selskapet. Det vil bringe prøve å minimere med et nytt konsept. Hvis du har en kunde som ønsker å bytte en vare, kan du be Bring om å ta den returnerte varen når de leverer erstatningen. Dette gjør det enkelt for både deg og kunden, og du er sikker på at varen kommer. Dette gir økt sikkerhet for kunden og sikrer at ingen misforståelser og dårlige erfaringer oppstår som pakken ikke kan gå tapt underveis.

Uansett hvordan du administrerer din WebShop i dag, kan det aldri vondt med nye handlinger. Og her er Bring blant de mest banebrytende på markedet i øyeblikket. Det er tydelig å se at e-handel er en stor innsats, og her har du muligheten til å få noen veldig spesifikke tjenester som kan hjelpe deg å effektivisere din shipping.

Samtidig vil du raskt finne at Bring ofte går med spesielt attraktive priser på sine forsendelser. Her på våre nettsider kan du alltid sjekke prisene før du bestiller din pakke etiketter, så du er alltid sikker på å få riktig pris på riktig pakke. Dette sikrer at du ikke kaster bort penger på feil kjøp – og gjør det enkelt og enkelt å få forsendelsene håndtert.

5 gode grunner til å velge UPS

Synes du også det er vanskelig å velge rett til å håndtere forsendelsene dine?

Hver dag hjelper vi mange kunder med å få en bedre oversikt over lasten. Og i et svært konkurransedyktig marked, med mange leverandører som alle har unike fordeler, kan det ofte være lett å føle seg overveldet. Vi har vært i dialog med våre kunder og har samlet 5 grunner til at de ofte velger UPS for å håndtere forsendelsene sine.

En forsendelse du kan stole på

UPS startet opp i USA tilbake i 1907, hvor de debuterte som kurer selskap. I dag er de en av de største aktørene i markedet, og dette er hovedsakelig på grunn av deres ønske om å alltid vokse seg større. Det har alltid vært klart for UPS at jo flere ruter de kunne etablere, jo billigere de kunne gjøre det. hos UPS er det heller ingen åpningstider, noe som sikrer rask levering av alle typer forsendelser. De mange års erfaring tegne et bilde av et selskap som har gjennomgått de fleste av prøvelsene, og har kommet ut sterkere på den andre siden.

De mange års erfaring, kombinert med en velkjent merkevare, til slutt resulterer i en god magefølelse når den svarte bilen forlater butikken din. Dette sikrer at du kan gå videre og fokusere på andre ting i virksomheten din, vel vitende om at kunden vil få sin levering i løpet av få timer.

Mot et CO2-nøytralt logistikknettverk

Etter hvert som UPS får flere og flere ruter, kan de også levere mer og mer effektivt, noe som i seg selv er klimavennlige. I tillegg blir flåten stadig oppgradert med ny teknologi, mer effektiv GPS og ekstra opplæring for sjåfører, for å øke bevisstheten om en mer bærekraftig kjørestil. UPS distribuerer også i økende grad elektriske kjøretøyer i flåten, og bidrar til å redusere karbonutslippet, i tillegg til stadig å forsøke å optimalisere i distribusjonssentrene. Flere og flere av bilene deres blir også forvandlet for å kunne kjøre på biodrivstoff for å gjøre det beste bruk av jordens ressurser. Alt i alt får du en ekstremt effektiv virksomhet som er knyttet sammen av et godt gjennomtenkt logistikknettverk som har som mål å sikre raske og effektive forsendelser med så lite CO2-utslipp som mulig. Men det er ikke bare det landet som kan gjøres mer effektivt. UPS-flåten gjennomgår også hyppige optimaliseringer og konverteringer for å sikre en så høy effektivitet som mulig.

UPS co2

I et nøtteskall, er UPS kontinuerlig optimalisert for å være så nær CO2-nøytral som mulig. For eksempel har de implementert et system som sikrer at hver container er fylt på best mulig måte ved å hjelpe kundene å finne de riktige dimensjonene på emballasjen.

Stabile priser med valuta for pengene

Som nevnt ovenfor, er det ingen hemmelighet at UPS kan levere gode priser for frakt og forsendelser på grunn av deres størrelse. Men også over 100 års erfaring spille i. disse 100 års erfaring betyr at distribusjonssentrene er mer effektive, at rutene er planlagt bedre, og at teknologisk fremgang er lettere å implementere. UPS var for eksempel noen av de første som introduserte monterings koblinger i sine sentre for å sikre mer effektiv håndtering av pakker. Jo mer effektiv hele kjeden er, jo bedre vil det være for deg som kunde.

En av fordelene med å velge et stort rederi som UPS er at de mest sannsynlig vil være på samme måte som pakken din. Dette sikrer at du alltid får skarpe priser på leveranser, og med muligheten til å tilpasse løsningen til dine behov, er du også alltid garantert å få mest mulig ut av hver krone. Du kan for eksempel velge hvor ofte du vil sende pakker, akkurat som det er en mulighet for å få gode rabatter hvis du forhåndsbestille forsendelser i større mengder.

Et eksempel på dette er at du hos UPS kan få både frakt og fly frakt. Dette betyr at du har muligheten til å velge Air Freight hvis du har elementer som må være rask, men hvis det ikke haster du også har et billigere alternativ via skip. Dette er bare ett eksempel på fleksibilitet å kunne lønne seg.

Alltid lett å holde styr på forsendelser

Det har tatt flere år å utvikle og avgrense UPS forretningsmodell. Dette betyr også at de vet hvordan de best kan holde styr på forsendelser – og dette vil gagne deg i form av et enkelt og håndterlig sporingssystem, slik at du alltid vet hvor forsendelsene dine er.

Tracking-systemer er selvsagt obligatorisk når det gjelder shipping, men det er likevel noen detaljer som er verdt å merke på UPS. Mottakeren får for eksempel mer fleksibilitet og kan velge hvordan de vil motta pakken – og endre valgene underveis. Dette betyr at god kundeservice alltid er sikret – uten at du trenger å gjøre noe som helst!

Hurtig og enkel pakkepost

UPS-ruter dekker noe nær 100% av landet. Dette betyr at alt fra brev til pakkepost leveres raskt, effektivt og overalt. Ikke lenger dine kunder skal føle seg utenfor, eller må gå langt etter den nærmeste pakken boksen. Her kan de leveres direkte til døren, noe som sikrer en enkel og enkel handel-og som kan være medvirkende i deres kommer til å handle med deg om og om igjen.

Hvis det i påvente, noe går galt underveis, har du også alltid har et sterkt team på telefonen som er klar til å hjelpe både deg og dine kunder får levering fullført til brevet. Det skaper trygghet hos kunden, frigjør dyrebar tid for deg, og hjelper bedriften med å bli mer effektiv.

Vi i Billigpakke.no er fullt klar over at det ikke er noen «en-løsning passer alle» produkter, og derfor er vi alltid klar til å utdype fordelene med UPS hvis du understreke noe annet enn disse fem punktene. Alternativt kan vi hjelpe deg med å finne en annen leverandør til å stå for forsendelsene dine-og vi vil også alltid kunne få de beste prisene for deg.

Grønn frakt på vei: Du kan nå sende CO2-nøytrale forsendelser

Miljøvennlighet har endelig blitt et viktig samlingspunkt i de fleste bransjer. Snart har du muligheten til å sende CO2-nøytrale pakker når du bestiller frakt på Billigpakke.no.

CO2-nøytrale forsendelser

Det kalles grønn frakt, og det er en tjeneste som tilbys i samarbeid med UPS. Bare kompensert for klimapåvirkningen forbundet med transport og håndtering. I stedet for å påvirke miljøet negativt, blir det mulig å sende bærekraftige leveranser med god samvittighet.

Grønn frakt kan bli den nye standarden

Det er ingen tvil om at grønn frakt er et stort skritt fremover. I dag er det mer fokus på miljøvennlighet enn noen gang før, og her ønsker også distribusjonsindustrien å være med. Billigpakke.no er en tjeneste som hjelper tusenvis av nordmen med å sende pakker til de beste prisene – og ikke minst for de beste forholdene.

Så langt er det begrensede muligheter for å sende miljøvennlige forsendelser. PostNord har kort vært klar over dette, og Bring har gjort sitt beste for å begrense CO2-utslipp. Men nå er grønn frakt seriøst på vei, og ved å bestille hos Billigpakke.no kan du ta det miljømessig riktige valget. Håpet er at CO2-nøytrale forsendelser blir den nye standarden i markedet og at miljøvennlig frakt kan utvikle seg til å bli det populære valget.

Billigpakke.no og UPS kompenserer for klimapåvirkningen

Hvordan fungerer det med grønn frakt? La oss forklare:

Vi kommer aldri rundt distribusjonsindustriens forurensning. Hvis en pakke skal transporteres fra et sted til et annet, vil det alltid være en form for CO2-utslipp. Spesielt når det gjelder pakker som skal til utlandet og derfor transporteres med fly.

UPS carbon neutral

I tillegg til å bruke mer miljøvennlige transportmidler, er den beste måten bare å oppveie klimapåvirkningen.

Snart vil det være slik at kunder hos Billigpakke.no kan velge å sende med UPS og samtidig bidra til en grønn omstilling. Det er partneren UPS som tar seg av hele prosessen og beregner CO2-utslippet slik at riktig kompensasjon kan bli funnet. Kompensasjonen lar kundene automatisk bidra til klimavennlige prosjekter i USA, Kina, Colombia og Thailand – steder hvor det virkelig kan gjøres en forskjell.

Bra for miljøet – og et godt signal å sende

Som individ kan du ta grep bak ordene hvis du er en talsmann for miljøet og hvis du vil bidra enda mer til en grønn overgang.

For bedrifter er det enda viktigere å velge grønn frakt: den sender en god melding, og det er en åpenbar måte å forbedre CO2-kontoen på. Bedrifter med høyt fraktbehov kan utgjøre en stor forskjell og bidra til noen av de mest fremtredende klimaprosjektene i verden. Det er en vinn-vinn-situasjon for alle parter – og spesielt for planeten vår.

Sende pakke til utlandet BILLIG

Det trenger ikke være dyrt eller tungvint å sende en pakke til utlandet. Det er ganske fine priser på markedet, og med ekspresslevering kan det til og med gjøres på veldig kort tid. Her finner du mer informasjon om sending av pakker til utlandet, enten det er i andre EU-land, USA eller litt mer spydige nasjoner.

Slik sender du til utlandet

Det er overhodet ikke komplisert når du må sende til utlandet. Som avsender må du gjøre mange av de samme tingene som vanlig. Ha pakken klar, kjenne mottakerens adresse, betale for forsendelsen og levere den til distribusjonsselskapet.

Du kan gjøre det hele enkelt ved å bestille en pakkeetikett hjemmefra. På den måten vet du prisen på forhånd og arbeidet ditt minimeres. Hos de fleste pakkeselskaper er det til og med mulig å bestille med henting, noe som gjør det enda enklere.

Sende pakke til utlandet

Forsendelser til andre nordiske land

Når det gjelder utenlandske forsendelser, er det mest populært å sende til våre naboland. Dette gjelder blant annet Sverige og Danmark.

Hvis du vil sende en pakke til Sverige, begynner prisene på bare 134 kroner ekskl. Mva. Det er ganske billig, og pakken vil vanligvis ankomme i løpet av bare to virkedager.

I Danmark er det litt dyrere, men fortsatt billig: Prisene starter på 244 kroner, og det tar vanligvis opptil 3 virkedager. Selskaper som PostNord og Bring håndterer typisk forsendelser til Sverige og Norge.

Faktisk er frakt til Tyskland også billig. Som med pakker for Sverige, starter prisene på NOK 134 for de letteste forsendelsene. Alle våre naboland er derfor billige å sende til, selv om du selvfølgelig bør huske at prisen avhenger av størrelsen og vekten på pakken.

Sende pakke til USA

Frakt til USA har også blitt populært. Dessuten er det enklere enn noen gang før, siden det er flere gode selskaper som tilbyr å gjøre det til ganske rimelige priser.

Prisene for levering av en pakke til USA starter på $ 284 (ekskl. Mva) for fra dør til dør-frakt. Leveringstiden er bare noen få dager, så dette er noen ganske formidable betingelser! Selskaper som DHL og UPS vil vanligvis være de billigste å sende med.

Send pakke til England

Prisene for sende pakker til England er litt billigere enn til USA. Regner med å betale minst 204 kroner ekskl. Mva for å sende en pakke under et kilo. Leveringstiden er opptil 3 virkedager, noe som er ganske rimelig. Så det er ikke noe problem å sende pakker til England, og det er heller ikke dyrt.

Resten av verden

Foruten Sverige, Norge, Tyskland, USA og England kan du selvfølgelig også sende pakker til resten av verden. I hvert fall til de fleste land. DHL er et verdensomspennende aktivt distribusjonsselskap, noe som gjør det enkelt å få all sending i omløp.

For eksempel er det mange som sender pakker til Australia. For øvrig koster det omtrent det samme som frakt til USA.

Frakt til og fra Kina er også populært: både for enkeltpersoner som kjøper småvarer, men også til selskaper som trenger å frakte varer. Prisene starter på $ 364 for små pakker, men hvis du vil sende varer som veier mer enn 5 kg, kan du regne med å betale noen tusenlapper for det.

Du kan få full oversikt over fraktpriser i utlandet ved å bruke kalkulatoren på Billigpakke.no. Her får du også alle de beste tilbudene på markedet sammenlignet. Internasjonale forsendelser er enkle å ordne, så hva venter du på? Bestill pakkeetiketten din og få pakken sendt!

Postnord Skandinavia

Postnord Danmark tilbyr mange løsninger på pakker, brev, kvittering og frakt. De tilbyr også mye digital tjeneste, inkludert apps som: The Eye Shadow, Omnichannel, som er et verktøy som samler data fra kunden og kommuniserer til kunden ved hjelp av digitale portaler som e-post, så er postnord-appen og pacsoft som er en nettportal der Du kan skrive ut / lage etiketter for pakker.

Postnord Denmark tilbyr selvfølgelig mange løsninger for pakker og brev. Dette gir kunden stor frihet når det gjelder pris og emballasje. Postnord Denmark har faktisk 6 typer brev, som spenner fra 50 gr til en fullstendig 2000 gr., Og når det gjelder pakker, har Postnord selvsagt også et stort utvalg med godt og godt over 9 paketyper. Som går noe høyere enn bokstavtyper i vekt. Herfra kan det være fra 2 kg. til 35 kg. Også destinasjonsmulighetene for pakker og bokstaver er flotte, da det er 193 land som man kan sende til.

Og faktisk har Postnord 5.800 postkasser spredt over hele verden, så vel som ca. 1.100 postkontorer. Det skal imidlertid sies at du kun kan sende pakker under 2 kg. med postnummer i utlandet. Postnord tilbyr også å sende inn ruller, slik at kunden får mulighet til å sende store plakater, kort og dokumenter. Ruller må imidlertid ikke inneholde mer enn 2 kg. selv om de blir transportert til et annet sted i landet.

Postnord Priser

PostNord-appen bidrar også til å gi en god følelse i kundens mage, da man kan spore pakken / brevet på vei gjennom hele verden. Postnord-appen tilbyr også enkel retur, samt et godt detaljert kart over alle stedene hvor du kan få dine pakker, brev og ruller levert.

PostNord Norge

Postnord Norge tilbyr også mange løsninger på pakker, brev, ruller, mottak, frakt og kommunikasjonsverktøy.

Postnord Norge legger også stor del av sitt arbeid i å fokusere på de enkelte kundenes behov og gir dermed en god kundegledelse bak de norske forbrukerne. MyPack Collect og MyPack Go er to gode eksempler på ting som de andre nordiske land har som man ikke har i Danmark. MyPack Collect og Mypack Go er også et utmerket eksempel på tjenester som samarbeider og inkluderer kunden og leverandøren.

MyPack Collect er en PostNord-tjeneste som tillater (Net) butikkeiere å sende pakker til kunden uten problemer. For pakken hentes fra leverandøren og sendes deretter til et av de mange leveringsstedene i nærheten av kunden. Så i utgangspunktet er MyPack Collect faktisk en tjeneste som gjør det lettere for leverandøren å sende pakker, så vel som andre produkter.

PostNord Sverige


Som vi tidligere har sett, er PostNord Danmark og PostNord Norge veldig liknende, med noen få unntak selvfølgelig. Det samme kommer når vi snakker om PostNord Sverige.

Postnord Sverige, som Postnord Denmark legger også en stor del av sine ressurser på selskaper. De gjør dette for eksempel ved å tilby tilleggstjenester som kampanjeværktøy, tempererte leveranser, logistikk for prosjektleder, Pacsoft, pakker for pakker og paller, og valgfritt servicepunkt for API. Som nevnt er det mange muligheter for selskaper i PostNord Sverige, og blant dem er det også en stor del som går tilbake til PostNord, f.eks. Pacsoft og Pakkesporing og Track & Trace.

Track & Trace er en løsning som ligner på hva som tilbys i PostNord App.