Nettet er fylt til randen med muligheter. Nettbutikker er å skyte opp som aldri før, og flere og flere handler på nettet. Spesielt i Skandinavia, er vi store forbrukere av Internett shopping, og dette skaper tøffe krav på shippingselskaper. Her, Bring vil være din foretrukne partner i e-handel, og vil gjøre alt for å hjelpe deg med dine forsendelser.
Vi er nå ikke omgåelsen nettbutikker. Men mange er overrasket over hvor høyt et nivå av tjenesten er forventet fra en webshop. I det siste, var det akseptabelt å vente over en uke for sine forsendelser, men i dag bør de helst komme samme dag-eller senest dagen etter. Så hvordan gjør du at du kan gi en tilfredsstillende service uten å bli ødelagt i lasten?
Dette kan bringe svaret. De har i alle fall gjort det en av sine største forretningsområder,til servicenett butikker med enkle og rimelige frakt til sine kunder.
Bring leverer frakt til kundene dine – hvor de er
Som de aller fleste mennesker jobber i dag, har det blitt mer populært å plukke opp sine pakker selv. For mange er det tidsbesparende å kunne plukke opp pakken mens du handler. Derfor arbeider flyttingen også hardt for å utvide sitt leverings nettverk for å holde tritt med forbrukerens ønsker.
På Bring, vil varene ikke nødvendigvis bli levert i den nærmeste pakken boksen, fordi Bring har forstått at det ikke automatisk bety at det er enklest for mottakeren. I stedet har kunden alltid fritt valg, og kan deretter velge å få pakkene sendt til et supermarked der de er omsatt, på S-tog på arbeidsplassen-eller noe helt tredje. Det gir fleksibilitet på et helt nytt nivå, og er en av de tingene som kan bidra til å skape en ekstra tjeneste for selv de mest krevende kjøperen.
Det er over 1000 utleveringssteder i Danmark, hvorav 375 av disse er salgsautomater. Dette betyr at pakkene kan hentes på nesten alle tider av dagen, som igjen skaper mer fleksibilitet. Og hvis du har svenske og norske kunder, så er utleverings poster stiger til rundt 6500 i Skandinavia.
En annen fordel med Bring er at du ikke trenger å betale for å få API implementert på nettbutikken din. Det er heller ikke et krav om at du har en API i det hele tatt-så når det gjelder å få løsningen implementert, fungerer det også ganske smertefritt.
Levering av forsendelser til døren-og litt
Som et nytt initiativ, har Bring begynt å teste «innendørs» levering, hvor pakker blir levert inne i kunden-selv om de ikke er hjemme. For gode grunner, det krever litt ekstrautstyr og er kun tilgjengelig for kunder med digitale låser. Foreløpig er detbare i Norge og Sverige, men det er forventet at tjenesten raskt kan distribueres i Danmark. På denne måten er både du og kunden garantert at forsendelser vil bli levert på en sikker måte.
Vi er sannsynlig å vente en stund for denne løsningen i Danmark, men det er ingen tvil om at det kommer til å bli en populær løsning for de som vil være helt sikker på at pakken vil bli levert på riktig måte. Det kan også bidra til å skape ekstra sikkerhet for folk som kjøper på nettet-som igjen vil resultere i bedre kjøp opplevelser.
Returforsendelser på døren
En av de store tanker om e-handel er tilbake. Alle statistikken peker til det samme; Kompleks avkastning er en av hovedgrunnene til at en nettbutikk ikke er valgt blant forbrukerne.
Hvis du har en effektiv returrett, vil kundene føle seg komfortabel med å handle med deg, noe som vil resultere i flere bestillinger.
Hvis en kunde opplever en god avkastning erfaring, sjansene er at de vil handle med deg igjen-mens du kan være sikker på å miste kunden hvis det er et problem her. En god idé her er å gi kunden med pre-fyltereturetiketter i pakken slik at de enkelt kan og bare sende alle elementer som returneres. Samtidig er det også et tegn på god service og indikerer at du virkelig vil at kunden skal være fornøyd med kjøpet sitt.
Mye av Web butikker er for ille til å avsløre avkastning, og generelt sett, er prosessen ofte langsom og tungvint. Her har du muligheten til å skille seg ut og gjøre deg bemerket i et konkurranseutsatt marked.
Men dessverre, avkastning er ofte forbundet med mye administrativt hassle for selskapet. Det vil bringe prøve å minimere med et nytt konsept. Hvis du har en kunde som ønsker å bytte en vare, kan du be Bring om å ta den returnerte varen når de leverer erstatningen. Dette gjør det enkelt for både deg og kunden, og du er sikker på at varen kommer. Dette gir økt sikkerhet for kunden og sikrer at ingen misforståelser og dårlige erfaringer oppstår som pakken ikke kan gå tapt underveis.
Uansett hvordan du administrerer din WebShop i dag, kan det aldri vondt med nye handlinger. Og her er Bring blant de mest banebrytende på markedet i øyeblikket. Det er tydelig å se at e-handel er en stor innsats, og her har du muligheten til å få noen veldig spesifikke tjenester som kan hjelpe deg å effektivisere din shipping.
Samtidig vil du raskt finne at Bring ofte går med spesielt attraktive priser på sine forsendelser. Her på våre nettsider kan du alltid sjekke prisene før du bestiller din pakke etiketter, så du er alltid sikker på å få riktig pris på riktig pakke. Dette sikrer at du ikke kaster bort penger på feil kjøp – og gjør det enkelt og enkelt å få forsendelsene håndtert.